fredag 28 december 2007

Besvikelse och tårar!!!!!

Tänk att världen kan rasa så..

I dag fyller min underbara envisa dotter 12 år... den bästa presenten hon skulle få, va att Hedda skulle bli hennes.. det blev inget av med det.. hästen gick inte igenom besiktningen...*suckar*

Det gör så otroligt ont i mig att se henne ledsen, men hon förstår ju ändå att man inte kan köpa en halt häst, så nu ska vi leta efter en ny underbar ponny.
Finns ju många hästar till salu...

Sen mår man ju si så där själv... tänk att en kommentar sagt på fyllan kan ställa till det så i min hjärna... undra vem man kan lita på igentligen..

Jaja... jag överlever väl mina spöken som vanligt.. fast med viss skepsis.

I morgon ska jag iaf till Växjö med Sonen på innebandycup, det ska bli skoj!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker så synd om er ! Hoppas ni kan hitta nåt annat snart ! STORA kramar från mig ! // EMMA

Anonym sa...

Spöken kommer..spöken går..
Skönheten alltid består *blink*

Må den "huggormen" bita sig i tungan så svullnaden dömer personen ifråga till evig tystnad *leer*

Tråkigt med hästen, men tur hältan uppdagades iallafall så ni slapp de problem den kunde ha inneburit och som tom kunde gjort flickan än mer ledsen i slutändan, för man vet ju alldrig..

Lycka till med letandet efter en ny och ta den tid tar att hitta en bra häst vännen..

Ha en goo fortsättning och ett gott nytt år..

/robban