torsdag 27 november 2008

Äntligen...

Nu äntligen är det färdig målat.. bara lite städning kvar...
Har haft min son till hjälp i dag och klättrat på stege och tagit bort maskeringstejpen.. sen kom han i gång med sprayflaskan och skurade badkaret... duktig pojk det där...
När jag sen va och pussade honom godnatt så sa han.. mamma vi fortsätter i morron...
Det värmde mamma hjärtat..kul när de vill hjälpa till... han är en riktig myspojk...
Vi får nog adventsfint här med tillslut... =)

Sitter och funderar lite... nu har jag målat och gjort om allt i huset på de här åren jag varit själv...kan det betyda nått tro...

I morgon är det fredag.. jag och min syster skulle gå på after work.. va ingen mer som ville följa med... inte av dom som vi frågat.. så är det nån som vill så hör av er... Syster min och jag går nog ut och äter iaf.. vid kl 19 ungefär.

kram kram till er alla...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade ju gärna följt med om inte Janne hade jobbat! Ha det underbart! KRAM!

Anonym sa...

Vi hänger nog på Jag Nojje, Veronica och Mattias. Ringer dig under dan. Vet du vad det är för mat ? KRAM EmmA

Pia sa...

Hade jag bara bott lite närmare o inte jobbat inatt hade jag oxå hängt på.. =( Hälsa Carola!
Kramar Lillasyster