fredag 19 november 2010

Lite nytt igen ;)


Denna helgen kommer bestå av hökörning, innebandy och fest.

Hö till Hannas stora kärlek LAMBADA, finns ingen som är så bra som henne, enligt Hanna ;)

Sen blir det då innebandy, Max och hans lag har inte förlorat en enda match än... duktiga pojkar och väldigt duktiga och bra tränare.

Sen frammåt kvällen så är det då dax för fest, det är mina kära vänner i mc-klubben Iqbitches mc Näsvis, som jag va med i förut som håller sin årliga fest i helgen, ska dit och hjälpa dom lite i entrén, ska bli roligt, har ju inte varit på mc-fest sen i våras.

Denna veckan har varit sååå fullt upp, gillar verkligen inte att ha en massa uppbokat med en massa måsten varje kväll.
Jag är en riktig hemmafis numera, men det är väl kanske ett tecken på att man trivs med sitt liv mm.

Vara hemma och gå långa promenader med med Trassel och Ulf det ger mycket energi det, synd bara att dessa promenader inte syns på vågen, måste nog till någon mer ansträngande motion för att vågen ska visa minus, men jag får va glad för det lilla som försvunnit iaf och att man inte går upp =)
Måste ju ner en massa till ett visst bröllop i Maj, Emma nu har du satt press på mig ;)


Snöiga kramar från mig!

Tjillevippen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi det bjuder jag på ! Ses i morgon ! KRAM

gladmymlan sa...

oh så fin din blogg är! blir glad att gå in här o läsa!)
härligt att livet är gott för dej! ha en härlig helg!!
storkram!!

Annika Strandberg sa...

åh tack! :) Jättekul att träffa dig i helgen!! Rock on ;) kram