måndag 20 december 2010

Hipp hipp....

Denna va speciellt till mig =)




Blomman som bakar sååå fina cupcakes.. hon tar beställningar om någon är sugen, dessa har mina jobbar kompisar fått smaka av i dag.


Helgen och veckan som varit....


Missade årets fest i fredagas pga att jag inte mådde bra, tråkigt att vi inte kunde vara med, de va så snygga och har haft kanonskoj va jag har förstått...

Jag får ta och ladda inför Nyår ist.. ska bli skoj.


Max spelade innebandymatch i går, de vann som vanligt denna gången med 7-2.. obesegrade denna terminen, duktiga pojkar.




Hanna har varit och hoppat en clearround, Hanna och Lambada gick en felfri runda, visserligen bara 60 cm men det gick bra och i ett kanon bra tempo.



Det va lite från berget...


Önskar en riktigt


GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!


Tjillevippen


1 kommentar:

Unknown sa...

Åååå vad fint av dig att lägga ut mitt bak... eh? ja inte rumpstumpen utan cupcakes. Snart väntas en cupcakesblogg, men jag skulle behöva ett bra namn till min blogg. Kanske skulle lägga ut en utmaning? Den som kommer på bästa namn vinner 20 cupcake elller något likande??