lördag 16 februari 2008

Trött!!

Lördagkväll och slö... men själv göra själv ha, va på ölprovning i Vimmerby i går på Åbro, med gamla jobbet.
Det va så kul att få träffa dom igen, synd bara att det inte va flera med, men vi som va med hade skoj.

Och som vanligt när Vetab har fest så avslutades kvällen med efterfest, så man kom i säng sent, så i dag har det varit segt...

hm... ja så klart har ågren varit och hälsat på lite med.. men det är ju standard dagen efter...man funderar lite på va man har sagt och gjort.. man har ju liksom inte riktigt full koll på varje minut...*S*

Näää nu blir det sängen... i morgon ska jag hjälpa till i ridhuset på tävlingarna..

Gonattens.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha inte bara jag som kan dricka öl med Herr ågren!!hahaha

kram T

Anonym sa...

Ehh..ja hej..

Det var Herr Ågren här, du minns mig säkert inte men vi träffades nyligen under rättblöta omständigheter..
Jag vill inte oroa dig men..jag har något..viktigt.. jag måste berätta för dej såhär efteråt vårat lilla....

*leeeer*

Usch,jag känner igen det där med ågren dagen efter men...
Se det som ett bevis på att du hade det riktigt trevligt, det brukar jag göra..

Hoppas simhallskalaset blev kanon..