torsdag 14 februari 2008

Whiskey!!!!!!!

Jag har i dag en helt vanlig sketen torsdag tvingat i mig whiskey.. Max har haft magsjuka i natt och jag vill inte ha det, ska ju på ölprovning i morgon den vill jag inte missa för allt smör i småland..
Så jag fick rådet av en vän att hälla i mig lite Whiskey.... urk va det är äckligt, kan inte förstå att någon dricker det frivilligt.

Men va gör man inte för att få umgås med goa jobbarkompisar...
Hoppas det hjälper bara..
Ser fram emot att få träffa dom igen och dricka öl och tjöta.. ska bli sååå kul.

Får bara se till att man sköter sig... hihi..fast det blir svårt att hålla fingrarna i styr....

1 kommentar:

Pia sa...

Hej Hopp!
Hoppas att Max mår bättre! Det vanligaste är väl att man sväljer 10 hela pepparkorn för att skydda sig mot magsjuka, men det visste du redan va? Whisky är många som tar till oxå - hoppas att det funkade!
Ha en riktigt härlig kväll!
Kram Lillasyster