tisdag 12 augusti 2008

Längesen...

Sitter här och lyssnar på ljudet av speedwaymatchen.. har bara gått 4 heat fast kl är 21.30...
Vetlanda leder iaf...:)

Det va längesen jag skrev något nu... vet inte va man ska hitta på..
Hoppas att allt ska lösa sig till slut med jobb och allt..

Va på Dacke träffen förra helgen det va nice och vi va många Bitchar på samma ställe det va skoj.. och alltid händer det ju nått..*L*


I morgon ska jag åka till Ullared och trängas.. fast det kanske inte är så mycket folk nu när det varit semester och så..
Något ska vi väl hitta att förstöra pengar på iaf..

Snart ska Hanna och Lambada ut på första tävlingen.. vi ska tillbaka till Bratteborg där hon stod när vi köpte henne.. ska bli spännande.


Sen ser jag fram emot att skolorna ska börja.. så det blir lite ordning här hemma.. fast jag fattar inte att de ska börja 4an och 7an.. mina små pluttar, de börjar bli stora.. och det märks ju på humöret i mellan åt.

Inga kommentarer: