onsdag 17 december 2008

Trötthet....

Att va jag längtar till att det ska bli lite Ledigt... känner att jag verkligen behöver va ledig nu och bara ta det lungt.
Ska bara vara hemma och mysa och göra det jag vill....

Känner mig helt slut och trött i hela kroppen... brukar aldrig känna så här.. men det kanske är nån förkylning eller nått på g..

Va händer annars... inte mycket... gott de..
Vi ska flytta in Lambada till Vetlanda ridhus, har fått plats där från den 1/1 09... det kommer nog bli bra..
Då kommer Hanna kunna fixa mycket själv och jag behöver inte vara med 2 timmar varje dag+ att hon har kompisar där som jag hoppas hon ska få roligt ihop med.

Å jag ska hinna med lille Max mer... han har verkligen fått stå åt sidan i år...

Själv har jag tänkt att börja simma igen.. och försöka komma upp på min crosstrainer igen.. har jue liksom inte hunnit med det i år....
Måste ta tag i livet innan det är försent......

God Jul om jag inte skriver mer innan Jul....

PS... på lördag är det ingen vanlig dag...*S*

1 kommentar:

Ankan sa...

nä för då är det Annikas födelsedag =)))