söndag 22 mars 2009

Regn.... =(

Varför skulle det regna i dag då???
Jag fick ju aldrig tid över i går och se om min Pärla startade....tänkte åkt en sväng i dag men aldrig att jag skitar ner honom nu när han är sååå blank och fin.
Sålde Max cross i går..så nu ska de leta ny till honom...
vill inte men klart han ska få köra lite om han vill.

Va ute och gick med Trassel när Hanna red.. vi va ute i 1 timme och 30 minuter.. jag va precis slut, jobbigt att gå i skogen där det ligger snö och is kvar bivis..det blev säkert mer än 10 000 steg i går ;) Ankan du ligger i lä ;)

Ska nog börja använda stegisen igen... lite kul är det ju.

Idag ska vi bort till min Pappas fru och äta hemgjorda kroppkakor, det har jag nog inte ätit sen min farmor levde.
Det ska bli sååå gott.. med massa smält smör på... ooops... ingen viktväktar mat där inte, men det skiter jag i.. få bli ett långrunda med Trassel i dag med så löser det sig.
Vet att jag gått ner... iaf på min våg.

Tjillevippen

1 kommentar:

Ankan sa...

*blurr* jag är inte den effektivaste av stegisarna men ska ta tag i detta..är ju faktiskt kuligt..åh kroppkakor,,,riktiga *avis*
Kramen