tisdag 17 mars 2009

Tisdag Igen...

Det går fort mellan veckorna...
Rapporten för denna veckan är 2....... hg.. minus *S*
Det går inte så fort för mig som för mina vänner... Jossan som började samtidigt som mig har gått ner 5 kg mer än jag.. och Emma som började för 2 veckor sen har passerat mig med jag tror det va ett halv kg..jag har gått ner totalt 5,7 kg.

Känns lite sådär men jag kan inte skylla på någon mer än mig själv..

Men nu ska jag ta tag i detta ordentligt... för om 2 veckor ska jag på middagsdejt.. haha va nyfikna ni blir nu.
Det kan ni få va för jag säjer inte ett ljud.. mer än att det ska bli såååå roligt att träffa honom igen.

Vore skoj om jag kunde gå ner 2 kg på min morgonvikt iaf till dess...håll tummarna...

Tjillevippen

3 kommentarer:

Anonym sa...

NYFIKEN E I ALLAFALL JA ! KRAM Emma

Pia sa...

Minus är alltid minus - så jättebra kämpat..
Du är varmt välkommen ner till Halmstad o smaka på kakorna! De sparas till bebisens ankomst - då är det fritt fram!
kram Lillasyster

Anonym sa...

Håller med Pia...minus är minus, tycker du e jätteduktig & lycka till me dmiddagsdejten *blink blink* kramen