söndag 18 november 2007

Så va det över igen....

Tänk va fort en helg går.. denna har jag verkligen bara varit lat och försökt ta hand om mig själv, har varit ruggit lat och det är ju inte riktigt likt mig... att sitta och spela alfapet på nätet och tjöta med folk halva dagen.. men va f-n gör det.

Va på fest igår i folkets park, tänk jag tycker inte det ger nått att festa längre... men det kanske är förkylningen som gör en lite låg.

Har haft besök i dag av två vänner bjöd på go äppelkaka och vanilj sås.. när de gick hem skulle vi kika in i mitt lilla ödehus.. och va ser man då.. det är någon som roat sig med att kasta sten på två fönster så de gått sönder.. det är ju så onödigt =(

Ny vecka nya tag... måste börja röja upp här hemma snart.. putsa lite fönster och sätta staken i fönstret... ;-)


Va rädd om er där ute, ni som roar er med att läsa mina tankar... hihi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äppelkaka var gott...o sällskapet, behövde få lite ny energi.. så trist att människor inte kan låta saker vara i fred,,, Stora kramen till du! / Ankepank

Anonym sa...

Jaa du, tänk om man skulle ta och sätta staken i fönstret här ochså, Tänk! vilket liv det skulle bli på grann kärringarna då *leer*

"de skulle väl hänga i dörrhandtaget hela bunten då"

Näe, skämt åsido, menar du att det är dags för julelände igen snart alltså *suck* åhh jag som inte har någonstans att gömma mig i år heller (stugan med trasiga fönster, finns den att hyra?:)

Ha det så gott Fia/kram

Anonym sa...

När blir jag bjuden på äppelkaka???
kram från ägaren till den pippigula bilen