torsdag 15 november 2007

Trött...........

Nu är jag så förbaskat trött på att va förkyld och trött.. trodde jag va på bättringsvägen men inte va det så.. i dag har halsen bara blivit värre och värre.
blääääääääää

Jag som vill gå på fest på lördag och hitta på nått skoj i allt det tråkiga runt omkring.

Måste nog bara förklara en del oxå.. jag blir inte arbetslös efter Jul.. inte va jag tror iaf...
det är bara så att jag ska få andra arbetsuppgifter men det är ingen som vet vilka eller vad....

Men jag vet något som kommer bli jätteskoj iaf.. nästa helg kommer min goa vän "smarrig" och hennes vän som ska ge massage och healing.. det ska bli såååå gott och så spännande med healing oxå.

Är det någon som är sugen på att testa... hojta till så kan jag se om det finns tid för fler...

Puss o kram på er där ute...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjing min vän! Nya tider i ditt liv..å framåt ska du..inte bakåt..
de löser sej...på något jädrans vis så gör de faktiskt de. De vet du liksom jag. Nu lägger vi 7år bakom oss å se 7 tok roliga år framför oss. Energi kramar,ler,KP.