torsdag 1 november 2007

Skämmig morsa!!!!!

Ja det är jag det.. iaf om man frågar min son, han skämdes så för mig i dag när vi va i badhuset...inte för att jag är tjock eller så utan för att jag fick hela badhuset att bli knäppt tyst..
ja, så om det hade trillat en knappnål så hade man hört den falla...

Tillbaka till anledningen då..

Satt i godan ro och kikade på alla ungar som hade jätteskoj på vattendjuren som de blåst upp, får då syn på två killar som brottas.. tittar på dom och tänker att det där ser ut att göra ont..
Näää nu måste de väl sluta tänkte jag... nä då, det blev bara hårdare och hårdare så när de började använda knytnävarna så satt jag inte kvar utan stövlar fram i min baddräkt.. ni kan ju tänka er själva... en halvfet morsa som kommer fram och tar i och skriker.... nu får ni för fan sluta...jo då det gjorde de.. en av killarna stack direkt men den andra ska ju givetvis argumentera... jaja det blev några svordommar till oxå.. kanske inte så vuxet man jag va vansinnig..
Vart är världen på väg.. inget respekt för varandra längre alls och tonåringar har defenitivt ingen respekt längre för vuxna.. när jag va i den åldern så skämdes man om man pallade ett äpple eller genade över grannens trädgård..
Fick man en tillsägelse så tjabbade man defenitivt inte imot iaf.. då hade man väl fått stryk...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Morsan..

Tycker du gjorde helt rätt som röt i åt dom att lägga av.
Det är en brist hos vuxna idag, att inte bry sig om andras ungar och säga ifrån..

Men tyvärr så är det ju så att många föräödrar idag ochså har svårt att ta att andra säger åt deras barn.
Vore det så så skulle dagens ungdom vara mkt trevligare..

Det var bättre förr, när granntanten gormade varje dag på en från sitt fönster *leer*

Ha en goo helg Annika

kram

Anonym sa...

RIKTIGT bra gjort! :-). Du och jag är ganska liak när det gäller sånt där. Ses i morgon ! KRAM Emma

Ankan sa...

Håller med ,,jag hade espekt för vuxna om dom sa något,,tycker du gjorde helt bra ...men klart*fniss* kan se Max framför mej när de blev knäpptyst för att du röt i...hade de varit Theo som betett sej som grabbarna o jag inte var där hade jag blivit glad om det kommit en mamma som du o sagt åt honom att skärpa till sej.Jag hade antagligen skämts som mamma att min son gjort så...

Puss o kram vännen!!

Anonym sa...

Du är helt klart alla badvakters drömbadgäst.... Du är välkommen till min simhall när du vill och extraknäcka!! Puss och kram honey!!/Miss Mary