torsdag 3 februari 2011

Brrrrrr

Nu har jag frusit till och från i snart en vecka, det är då inget jag är van vid.. men jag tror det är förbränningen som kommit igång.. hoppas det iaf.
Vågen visar neråt, sakta men säkert, tror jag kan nå mitt mål till påsk.
PÅ något vis så går det förvånansvärt lätt denna gången att följa viktväktarna, smidigt att göra allt på datorn.
Är jättenog med att föra in allt jag äter.. även när jag syndar med en chokladbit, som är min stora last här i livet..

I dag har jag varit på läkarebesök.. va tvungen att göra en hälsokontroll för förnyelse av mitt C-körkort. Kostade 800 kr.. :(
Det va en hel del som gicks igenom, gjorde bla EKG å jag hade en vilopuls 53 slag i minuten.
Fick frågan om jag idrottade;) haha jag!!! går ju bara mina promenader med Ulf och Trassel.... skönt att det bra iaf.... men lite orolig är jag ändå, för att de skulle kolla blodsockret igen.. har haft lite högt innan oxå, så de ville kolla upp det igen, pga att pappa hade åldersdiabetes och jag ligger i riskzonen.. så 5 rör blod snodde mig på i dag...
Men det är nog ingen fara får vi hoppas.. jag vill inte ha det än, kan väl iaf vänta 10 år minst.

Annars rullar allt på som vanligt.. det är häst, innebandy och tennis för hela slanten och det är ju inte jag som utövar allt detta, men det ska ju köras, men har lite tur där barnens Farfar mer än gärna hjälper till.

Min Ulf är i mc-bytar tankar och har sålt sin, så till våren kommer det nog stå en Victory i garaget.. =)=)

Nä nu är det bäst jag gör lite nytta..

Tjillevippen..

1 kommentar:

gladmymlan sa...

härligt att höra att det funkar med vv!:)

choklad är min stora last här i livet med,
att det ska behöva vara så onyttigt!:))

nattakram på sej!