onsdag 16 februari 2011

Lev nu för livet går inte i repris...

Nu va det ett tag sen man skrev och en del har hänt sen sist..

I fredags gick min lilla moster bort, helt oväntat..
Hon hade nyss börjat en cell giftsbehandling.. nr 2 för henne. Hon hade cancer för några år sen, och svarade då fint på behandling men tyvärr så hade hennes värden stigit så nu skulle de köra en ny omgång.. något gick på tok för i torsdags fick de köra in henne akut..
I fredags morse gick hon bort och förklaringen va inte cancern utan blodförgiftning och lunginflammation..:(
Det är så sorgligt när någon dör bara 63 år gammal, hon hade tagit beslutet att hon inte skulle jobba mer nu... livet är bra orättvist i mellan åt, men det är ju inget nytt egentligen det vet vi ju om...

Man blir påmind om att ta vara på varje dag och verkligen göra det man verkligen vill och inte vänta till man blir typ pensionär. för det är då ingen som vet om man verkligen får bli...


ööööööööööööööööööööööööööööööööööö



I morgon så far jag och min son till Sälen och åker skidor i 3 dagar, kommer bli konstigt att bara han och jag ska åka och lämna Hanna och Ulf hemma, jag har ju inte varit i från Ulf mer än en natt sen vi blev vi..<3

Men samtidigt ska det bli lite mysigt att bara få vara med Max.. även om jag nog kommer få åka skidor själv, för han lär ju inte åka mycket med mig...det finns ju kompisar där uppe =)

Men jag klarar mig... en god bok och lite folk att kika på ska nog få tiden att gå...

Tjillevippen ---@


1 kommentar:

Unknown sa...

NÄ fy ! Usch vad tråkigt.. beklagar djupt! Mina ord är tomma, men jag är bra på att kramas! Har bara lite svårt att ta mig till sälen.

Tyvärr är det så att man ta livet förgivet tills man själv få vara med om något liknande. Man vet aldrig när det är dags, borde ta livet lite mindre självklart!

Har en trevliga dagar med din son, kram