onsdag 9 februari 2011

Fadderbarn.


Denna lille kille heter Hok och det är vårt fadderbarn, han bor i Bangkock hos sin mamma som heter Ploy.
Det känns så jättebra att kunna hjälpa denna lille, till ett lite bättre liv.
Vi hjälper honom genom en kvinna som heter Annika och som bor där nere, hon har ett projekt där de gör bla galjar så de får lite extra inkomst.
Kolla hennes blogg www.50ibkk.blogspot.com

Annars så rullar det på som vanligt, förutom att min Ulf har varit sjuk länge nu, men peppar peppar så verkade febern gett sig nu efter 10 dagar... nu hoppas jag bara läkaren utreder va som är fel...

Hanna va på återbesök i Jönköping i går för sin celaki(gluten) och hon hade vuxit jättebra på ett år.. Känns bra det =)

Å jag sköter mig :D

Tjillevippen

1 kommentar:

Unknown sa...

Ååå vad jag önskar att jag hade haft råd att vara barnfadder, tigerfadder, rengskogsfadder och Gud vet vad av olika faddrar de finns! Men pengar pengar pengar..

Skönt att de gå åt rätt håll med din lilla familj!
Kram