tisdag 9 oktober 2007

Hittade denna på nätet.. och den är SÅ SANN!!

När man är nere och allt känns trist
När sorgen är stor och glädjen man mist
Då ser man ej ljuset och allt är svart
Det finns ej skillnad på dag och natt
Det är då man ser vilka vänner man har
En del försvinner, men de bästa blir kvar
De finns bakom mig och ger mig stöd
Hos dem kan jag skrika ut all min nöd
De delar min gråt och torkar min tår
Ger av sig själva allt vad de förmår
Jag kan ej beskriva den tacksamhet jag känner
Vilken lycka att äga sådana vänner...

3 kommentarer:

Ankan sa...

Åhh vad fint o sant..precis så jag känner det oxå..puss på dej

Anonym sa...

Ja sa just de i dag, att efter min resa,så har jag en handfull äkta vänner, du är ju en av dom som finns där när det blåser kallt å är uppförsbacke.Svarta hål varning,hoppa över eller spring runt. Kämpa på vännen!!

Anonym sa...

Va fint ! Kram min vän // Emma