söndag 28 oktober 2007

Vilken helg!!!

Ja då va denna helgen över... det har varit en bra helg utan ångest. =)
I går Lördag så började jag med att klippa 3 äppelträd och sen hem och slänga ihop en dubbelsats bulldeg... blev över 100 bullar.. sen vart det en dubbesats kakor oxå.. sen va det kalas hos systerdottern som fyller 16 år i dag.

I dag va det upp tidigt och i väg till Huskvarna på Innebandy med Max.. de vann båda sina matcher, det va riktigt kuligt.
Hanna fick klara sig själv i ridhuset på dressyrtävling.. och det fixade hon perfekt, delad 1a placering.

Å jag har köpt en crosstranier.. nu ska jag ta tag i mig själv för vilken gång i ordningen det vet jag inte.. men viljan finns ju iaf *S*

2 kommentarer:

Pia sa...

Vilken helg! Ingen bakfylleångest idag iallafall *fniss*..
Kram Lillasyster

Anonym sa...

Rätta takter Fia!

Träning är bra för både kropp och själ..
Crosstraina du, så blir det snabbt resultat ska du se.
Om det..nu ska vara så nödvändigt - skeptisk *leer*