fredag 5 oktober 2007

YES!!!!!!!!!!!!!!

I dag har jag sparat pengar... :) Satt i godan ro och fikade med vännen Tina och syrran på cafe stjärnan.. då kommer parkerningsvakten förbi.. syrran rusar ut och Tina och jag börjar skratta.. går ut efter och lunkar i sakta mak fram.. då ringer syrran och skriker att vakten skriver böter.. då fick jag eld under rumpan.. springer fram och ber snällt inte i dag snälla det är ju fredag =)=)=)... snäll va han, mot en kram så rev han lappen så fint som han börjat skriva på... tack tack snälla parkeringsvakt.


Ibland ska man ha flyt.


ps.. Jag har bytt bil.. det blev en Mazda 5 såhär ser den ut.. fast jag ska ha en annan färg.

2 kommentarer:

Pia sa...

Haha! Oslagbart! Ibland ska man som sagt ha tur!
Kram
/Lillasyster
ps.. Nu har jag investerat i joggingskor så nu får du se upp!

Anonym sa...

Ser fam emot att se till bilen ! Vi måste fika SNART ! Kram Emma