tisdag 9 oktober 2007

Tråkigt!!!!!!!!

I kväll har jag varit på föräldramöte i sonens klass.. det är rätt konstigt att det alltid är några som ska höras och synas mer än andra... va särskilt en i dag som va så där tråkig..

Sen ska vi ju inte prata om rektorn..*L* hon va ju bara för tråkig.. tänk om hon kunde va lite rolig att höra på även om det inte är något roligt hon informera om, det går ju le och prata utan att sucka och låta ännu mer tråkig...*Jäsp*

Annars har det varit en bra dag i solen... är så stolt över mina barn att de klarar sig själva att komma hem till ett hus utan mig, att de har blivit så stora nu..*härligt*

Sen måste jag ju bara säga ett stort GRATTIS till min systerson Jerry som fixade sitt körkort i dag..
Är så glad för din skull..grattis grattis...

Kram på er alla som tar er tid att läsa mina tankar..*S*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det är kul o läsa lite hur du har det o dina tankar!!
kram kram

//T