söndag 27 januari 2008

Surmupp!!!!!

Det har jag varit i dag.. fast solen skinit så fint..

Började illa redan på morgonen.. halkade i backen och slog i huvudet så jag blev liggandes.. fy va fort det går..kunde iaf krava mig upp efter en stund, så nu är man stel i nacken,...

Sen tycker jag det bara har varit en tråkig dag.. funderar mycket på allt som hänt..
Vem kan man lita på igentligen...

1 årsen Pappa dog, så man går igenom den dagen om och om igen...blä för allt som är tråkigt..

Ibland undrar jag va det är för mening med livet... man föds och man dör och där i mellan ska man ha så kul man bara kan...
Det brukar jag ha.. men visst har jag oxå rätt att va en mupp och bara tjura... kan inte skratta och va glad jämt.

Nu vill jag det ska bli VÅR så jag får ut och prova min hoj, som min svåger och myggan gjort om till en portad 1200... det va visst viktigt det där med att den är portad..
jag begriper inte det där men nu har jag många hästar....

Tack så jättemycket fina ni...

NU har jag bara 4 dagar kvar på mitt gamla jobb.. känns konstigt men samtidigt spännande att "börja om"..

Puss och kram på er där ute....

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får ha surmuppsdagar ! Jag finns här för dig ! KRAM Emma