torsdag 10 januari 2008

Wii!!

Wii är ett roligt spel.. Max fick ett i födelsedags present i går när han fyllde 10 år, Jag spelade lite med honom i dag det va ju riktigt jobbigt..
Kanske ska man ta en omgång varje dag.. kanske mista ett hg el två på köpet..*S*

Tänk att min minste är 10 det är ju inte klokt nu börjar de bli stora mina små guldklimpar.

I dag har jag fått ta ett tungt beslut, Min älskade gamla katt som ska fylla 17 i år mår inte bra så han ska få flytta till himmlen och hälsa på mina nära och kära som redan finns där.
Så på onsdag är det dax... det gör ont men det är för hans bästa, det måste jag intala mig.

Annars så flyter livet på rätt fint nu, Hästen är kanon go och det är sååå roligt.

Nu Vill jag att Tinas bebis ska komma ut.. är så nyfiken på om jag har rätt i att det är inte liten flicka...

Äh vet inte va jag ska skriva mer.... men lite har jag jue uppdaterat iaf..

Puss och kram på er där ute..

Inga kommentarer: