tisdag 15 januari 2008

Yes!!

Å va livet kan rulla på bra i bland... började morgonen med att kliva upp 30 min tidigare...
Efter toabesök så va det upp på crosstrainern, på med mp3 spelaren.. sen knatade jag på den i 30 min blev svettigt, rätt gott att bli det i bland.. därefter ut med hunden en runda... sen hem i duschen...
MÅR så bra.... härligt när man har energi över till att ta hand om sig själv..

Va på viktväktarna och skrev in mig i går... hade gått ner 1.6 snacka om att jag blev snopen...
Man brukar ju alltid gå upp över jul.. men jag har gått ner.... :-)

I dag ska Hanna rida för instruktör på Lambada.. ska bli skoj och se hur det går... nästan så det är lite nervöst..

Nä nu är det bäst jag jobbar lite.. bara knappa 3 veckor kvar tills man börjar det nya jobbet... hoppas jag har gått ner lite till då... vill ju inte rulla runt i affären, vill va snygg så vi får många kunder man kan tjata med.. ;-)

Hihi..

Ha en fin dag...

Puss och kram på er alla som tar er tid att läsa mina tankar........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker synd om dina kollegor för alla kunder kommer köa för att få prata med bara dej, iallafall det manliga klientelet..*säkert*

Have fun

Anonym sa...

Underbart det låter. Jag är glad för din skull att du mår så bra! KRAMAR!!