fredag 28 september 2007

Ångest....mm

Ja då har man fått besked om va man ska lägga i mellan om man vill byta bil... hua det blir inte billigt det... tål att funderas på.

Har fått förslag om att jag skulle bli brandman/kvinna... men nääää det va då det.. nu skulle det aldrig funka... vem skulle ha mina barn om jag måste rycka ut...

Kom på en annan sak i dag... funderar på att ta taxi kort och ev buss kort.. så kan jag börja köra skolbarn eller gamlingar...
Stora bussar vill ja inte köra.. det ansvaret vill jag inte ha..
Då har man ju ändå ett ganska fritt jobb iaf...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte lätt o veta om man ska byta bil eller inte, men jag tycker du ska byta!!

Tycker fortfarande du ska bli min personliga sekreterare!!*L*

kram på dig

Anonym sa...

Jag vet ett yrke som skulle passa dej men då måste du ju röra dej norrut *L*

Anonym sa...

Bilskole lärare - det vore din grej tror jag..
Handleda nervösa elever genom trafiken med ditt lugn..hmmm...
*leer*

propagerar för mazdan igen med en v6 i den vet du *leer*