söndag 30 september 2007

Söndag kväll.....

Så va ännu en helg avklarad... har varit en bra helg tycker jag.

Max blev 2a i cykelspeedwayen och 9a totalt så han fick pris, inte illa för att inte varit med så många ggr.
Sen bar det i väg på hajk med honom, så i går kväll va det bara Hanna och jag hemma.. blev middag ute på Chili Thai på kvällen med min mamma och mina goa vänner Tina och Janne... oj va mätta vi va när vi gick därifrån...

I dag fick man upp hyffsat och iväg till missionskyrkan..*L* ja det är ju inte varje dag men va gör man inte för sina barn.. fast jag måste nog säja att missionskyrkan är bra mycket mer avslappnat än svenska kyrkan.

I dag har jag ätit kroppkakor... från Öland.. Barnens farmor och farfar hade varit där på skördefest..så denna helgen har det nog inte blivit minus på vågen.. snarare tvärt om..*suck*
men va tjyven det är ju gott..;)

Ja så va det där med bil då... har fortfarande inte bestämt mig.. ska nog fundera några dagar till..

Kram på er alla och va rädda om er...

1 kommentar:

Pia sa...

Kyrkan? Oj - gör ni det regelbundet? Det hade jag ingen aning om..
Gott med kroppkakor!!
Kram Pia