måndag 24 september 2007

Är så trött på min bil..

NU j-lar ska jag byta bil.. jag bytte för 3 årsen för jag skulle ha en bil som bara funkar.. det tror man ju att en ny bil ska göra som inte gått mer än 3500 mil.
Nä då så är det inte alls... nu är det andra gången på 3 veckor som jag får lämna in den på verkstan... första gången kom jag hyffsat billigt undan.. 624:- då va det bara en bromsljuskontakt.. men nu är det nån jäkla avgasventil, kommer gå på nått mellan 2500 och 5000 hur kul är det då.... grrrrrrrrrrrr

Så nu är fråga vad ska man ha för bil som man inte måste reperera.... toyota säger många...
ska åka bort dig i morron och se om jag kan få provköra...

Annars så förövrigt har det varit en kanon dag.. vädret har varit underbart...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ajajaja synd om dig med en bil som krånglar! Hoppas du hittar en bättre snart!!

Häls från den gula seat ägaren

Pia sa...

Hej syster!!
Så kul att du oxå bloggar! Snygg layout!
Kramar Pia

Robban sa...

Någon föreslog Mazda6 och Mazda är en bra bil!
Hade en Mazda 626:a i sex år - gick som en klocka och inga större fel under dom åren.
Haft mer problem med Mersan om jag säger så..

Golfen är inte så tokig heller alltså..leer..

Ha det så gott vännen..med allt!