torsdag 27 september 2007

TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är lite less på mitt jobb, va ska jag göra efter att jag läst färdigt alla elmätare för denna gången??
Händer ju ta mig tjyven ingenting.. vilket skit jobb man jobbar på.. undrar om ledningen vet va framförhållning är... men det är klart de skiter väl i vilket.
Mister de en så står det väl tusen åter eller hur lyder ordspråket.
Får nog börja se mig om efter något annat..... MEN VAD???

Någon som har förslag???

Annars så mår jag rätt bra nu... ser fram mot en lugn helg=)
Först så ska man börja med tennisen igen det ska bli så kul att få slå lite bollar igen.. eller hur Tina ;)

Sen är jag ju förståss lite avis på min syster och svåger som har semester på Cypern nu... jag vill oxå åka till solen.

Å så det här med bil... I går provkörde jag 2 st.. en toyota corolla verso och en mazda 5... mazdan leder helt klart.
I dag ringde de från bege bil och vill att jag ska komma och provköra en golf variant i morron... lite kul att de ringer, fast de är väl desperata kanske..;)

JA ja... fortsättning följer.


Va rädd om er där ute...
(nån är det väl som läser)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mazda är fina bilar, rekommenderas verkligen faktiskt.
Hade knappt ett fel på min under de sex åren jag hade den..

Kul att läsa din blogg, du skriver ju bra ju och inte är det så mycket "hoj nörderi" heller..som jag var rädd för att det skulle va *leeer*

Have fun

Pia sa...

Hej hopp!
Frustration över jobbet är lite tråkigt.. Gör en helomvändning o börja plugga eller nåt. Var inte du inne på att bli brandman (svagt minne)? Det hade passat kanon! Där kan man ju verkligen snacka om spänning!
Hoppas att du finner "rätta" bilen..
kram lillasyster

Ankan sa...

Tycker du ska bli brandkvinna oxå....Kramen

Anonym sa...

Hej du villrådiga sötis!
Inte lätt o veta vad man ska göra när man tröttnar på jobbet, fast du kan bli min personliga sekreterare om du vill????

Ha det gott gumman!

Kram från den "tiger" mannen

Anonym sa...

brandkvinna låte rju hur fränt som helst...vill du bli det ?

va kul med ny bil !

Vi får försöka ses snart !

Kram

Emma