söndag 23 september 2007

Trött!

Ja då va helgen över, så fort det går.. men lite har man ju fått gjort iaf...
Har plockat in dynorna och gjort i ordning altanen.. blir jue inget mer sitta ute nu längre..
Har oxå fått ner lite lök i jorden, ska bli kul och se om det kommer upp nått till våren.

I går va jag på en jättetrevlig inflyttningsfest, så det har ju kännts i huvudet i dag.. undrar om jag kan skylla på Bålen..;)
När vi skulle åka hem alldeles för tidigt (kl 1) i bilen på väg hem så blev det snack om efterfest.. jo det ställde man ju upp på..
Så efterfest i garaget blev det hos en av mina vänner.. kan bara säja en sak.. vilket garage. det va så fint så jag tappde hakan och blev helt stum... och det vill inte säja lite...

SÅ nu ligger man efter med sömnen igen..
Hur som helst så kommer jag sova hur gott som helst i natt i rena lakan som hängt ute..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att dom ville ha efterfest men inte stanna här :-(. Va det Puttes garage ?

KRAM KRAM
Emma

Ankan sa...

Bakis sötan??puss okram

Anonym sa...

Jaha så man är ute o svirar på helgen! Kan du behöva!!:-)

Ha det bäst!!

Häls.
En icke festande yngre man