torsdag 24 april 2008

Jag är inte Bitter....haha

Bara jävligt besviken... när ska det bli min tur att ha lite flyt i livet...
Näää antagligen aldrig.. det ska va berg och dalbana..
Fast det är klart det har varit 5 spännande roliga veckor som jag trodde skulle bli till en kul, rolig underbar sommar.. och ev mer..
När man träffar en person som är som en själv.. tycker lika om så mycket och har roligt ihop, varför ska det bara ta slut då....
Undra när man ska lära sig att inte drömma för mycket, det är nog bara inse att man ska ta en dag i taget... men det är ju inte så roligt det heller alltid... kul att fantisera med ju.
JA ja... lite självbevarelsedrift har man ju... HANS förlust.... ;)

Jag överlever, har jag kommit såhär långt i livet så ska jag jäkla va med länge...

Finns nog någon där ute som uppskattar mig för den jag är..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att det kommer att dyka upp nån sm förstår vilken toppentjej du är ! Sommaren får vi se till att göra kul ändå ! KRAM Emma

Anonym sa...

Han var helt enkelt inte värd dej...men vet hur det känns..ha en kul helg nu eller så gott det går. Kramen

Tina sa...

Älskar dig min fina vän!!! Nu räcker det ju inte med min kärlek förstår jag ju men du vet att jag finns för dig! Massor av styrkekramar!

Anonym sa...

Helt klart hans förlust och vilken förlust sen..
Men du kommer igen vet du - alltid!

Sommaren är lång och måånga knuttar blir det *ler*

Ha det gott/robban

Anonym sa...

Klart du gör.. du är bäst.. glöm inte det.. Janne :)