tisdag 29 april 2008

Sol och värme...

Det är underbart ute nu när allt bara blir grönare och grönare för varje dag...
HÄRLIGT...
Annars så är det tufft.. ska på nån slags jobb intervju i morgon eller va man ska kalla det...
OM det nu är ett bra jobb där man få vara ute och jobba så vill jag ju ha det, då blir det ju hur jobbigt som helst att att ta detta med Golvcity... hua de blir nog inte glada på mig men jag har lovat mig själv att jag ska tänka bara på mig själv och inte nån annan... det är mitt liv ju och då är det ju viktigt att jag mår bra... eller hur?

Annars så ska jag erkänna men jag gör det knappt.. men jag saknar våra samtal.. det är tomt på kvällarna..

Men men det är som det är... bara gilla läget.

På torsdag den 1/5 så ska Hanna vara med på clearround tävling med Lambada.. hoppas det går bra..kl 10 ska vi bygga banan och sen kör vi igång..

Max då... jo han lever på som vanligt med sin arm och som tur är så har han inte ont...han är tålig min lille kille.

Vilken tur jag har som har fått två underbara barn som är så goa.. är glad att jag har dom.

Näe nu är det läggdags..

Ser fram mot morrondagen och hoppas hinna med en tur med pärlan(mc´n) oxå med min vän Emma... sen längtar jag faktiskt till att vi kan ta en tur du och jag oxå Tina...
Gärna om vi kunde bli ett stort gäng som åkte en runda och tog en fika.. det vore ju jätteskoj.. nån som vill hänga på?????????

Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hänger på... Kan ni ta svängen förbi Götet tror du??? ; )

Anonym sa...

Hänger alltid på :-) //Emma