söndag 6 april 2008

Kväll....

Då va denna helgen över... va fort det går när man är ledig.
I går hade jag grilldebut, det blev kycklingfile och potatisgratäng, lite rött vin och en god sallad till det.. det va uppskattat av mina gäster.
Det är skoj att laga mat när det uppskattas.

I dag har vi varit i stallet och vårstädat.. det va skojjigt att umgås med stallvännerna.. blev mycket skratt som vanligt.. Hämtade mat på mc-donalds till 7 pers... alla fick sin mat utom jag.. alltid ska det missas nått när man hämtar mat där.. man blir ju så irriterad.

Tur att det va jag som blev utan...

Har även hunnit med att slö titta på tv och givietvis så somnade man en stund... men det kan man få göra, det hör inte till vanligheterna i mitt liv att jag ligger på soffan.

Nä nu måste jag nog ta och fixa lite käk till oss innan det är läggdags.

Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.