lördag 19 april 2008

Tuff kille:)


Igår hade max och jag ett möte i gokart, så skoj va det och jag vann med en tiondel;) tur det för nästa gång kommer han slå mig garanterat. I dag har emma och jag varit ute och åkt hoj underbart va det. Men sen kommer det tråkiga, skulle ju va snäll och låta max köra lite cross... Han hinner bara på och det går iväg i rasandes fart och går i kull. Fick åka till akuten och där blev vi kvar i 5 timmar med ett armbrott som resultat, precis under axeln så det gick inte gipsa utan det blir typ ett band runt arm och nacke i 3 v. Suck.... Stackars max nu när det äntligen är väder att va ute i. Annars tycker jag livet är nice nu:);)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nääää, vicken osis han har grabben! Hoppas allt går bra för er nu...eller så bra de kan bli av det...Kramen

Pia sa...

Aj Aj Stackars Max!! Ge han en kram från mig! /Moster Pia

Anonym sa...

Det är så lätt hänt att det blir lite tokigt! Hoppas att tuffingen tyckte det var skoj på crossen! KRAM Tina

Anonym sa...

Tack för mysig kväll i går ! KRAM Emma och Nojje