torsdag 15 januari 2009

Lite rapportering...

Då har man klarat av 2 dagar som viktväktarna.. och det har gått riktigt bra.. men jag va trött i eftermiddags, lite abstinens kanske...kroppen har ju fått lite mer att äta innan och defenitivt mer socker...
Men det är så kul att man är så motiverad och att jag har en vv kompis.. det är alltid lättare när man är 2....
Någon som vill haka på så säj bara till.

Ska bli kul att rappotera på tisdag hur många hg jag gått ner... för det får nog bli i hg jag rappoterar..*L* det lär ju inte rasa några kg precis... men jag hoppas på 1 kg första veckan iaf... kanske mer......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det blir en omställning men kroppen vänjer sej ju vid det mesta ganska så snart.detta blir kanonbra vet jag. Du e duktig.Synes vi på lördag månne?

Pia sa...

Härligt! Håller tummarna för ett bra resultat första vägningen.. För mig så blir det bara plus plus plus några veckor till, men men - det är för en bra sak... Får ta tag i extrakilona när bebisen tittat ut.. Kram lillasyster

Anonym sa...

Lycka till Fia, det kommer gå bra med vikt nedgången ska du se!


Näe, dags att beställa en pizza med extra allt på här då.men..för all del..låt dej väl smaka utav salladen..leeeer...