måndag 19 januari 2009

Mycket kuligt...

Tennis i går... oj va skoj det va, håller med Tina vill spela mera.. vi måste bli bättre på att försöka spela mer..
I lördags missade jag fikat med vännerna.. Max skulle åka slalom så det va i väg och köpa ny utrustning, han hade vuxit ur allt han hade.. Blev så sugen på att åka jag oxå så till helgen om vädret håller i sig så ska jag oxå åka... =)
Måste ju kolla så det funkar tills vi ska åka till Sälen.. längtar dit.

I morgon är det dagen V= vägningsdag..

Tror att det gått bra faktiskt, det känns så...känns inte ett dugg jobbigt detta, visst har jag varit lite små sugen men jag har hittat min nya grej...
jag gör Smoothies... bara bär och lite juice det är perfekt när man är lite sugen... hmm.. det är ju inte chocklad som är min stora last här i livet men det är väldigt gott.
Hurra för stavmixer =)

Nu ska jag hem och skotta snö... då får man lite extra motion.. =)

Kram kram

2 kommentarer:

"Millan" sa...

Choklad...ta en chokladbit sätt upp den i gommen...smaka, sug och känn efter hur det egentligen smakar...irrk...fett..fett..fett..
Innan älskade jag MarabouDajm men nu klarar jag mig utan =)
Kram

Pia sa...

Hur gick det på vägningen? *nyfiken* Hoppas på bra resultat som peppar inför fortsättningen... Kram Lillasyster