måndag 26 januari 2009

Livet....

Tänk va livet rullar på fort... i morgon är det 2 årsen min pappa gick bort i hjärtinfakt på Ålandsbåten...saknar honom massor, kan komma på mig själv att jag tänker att jag ska ringa honom... man vänjer sig aldrig..
Snart är det oxå 8 årsen Patrik dog..
Tänker man 8 år tbx i livet så fattar man inte va tiden tagit vägen... tänker jag framåt 8 år i livet så kommer Max va 19 och Hanna 21..inte ens säkert de bor hemma då...
Hua det är jue inte klokt...

Nog om det.. i morgon är det dagen vv igen... tyvärr får jag nog skriva att det inte har gått så bra denna vecka som den första... hoppas det är några hg ner iaf...

Återkommer med rapport i morgon...

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna för dej i morron..tänkte på dej innan idag när jag läste min 10 årskalender ang pappa...tankar som vi nog får lära oss att leva med..kram & tumhållning