onsdag 7 januari 2009

Nytt år nya utmaningar....

Jaha, i dag skulle man varit åter på jobbet, men så vart det inte... är hemma med sjuk son, han har feber och är förkyld, säkert mitt fel... jag började ju nya året med halsont och feber och rinnande näsa.. men det har ju de flesta nu tycker jag.

Annars så ser jag fram emot att komma in i vanliga gängor igen... på något vis så mår man nog bättre av sina rutiner hur eller hur..men va det har varit gott att va ledig... va verkligen välbehövligt.

Har verkligen inte gjort mer än jag måste heller.. tänk att man kan bli så förståndig när man bli äldre....*L*

På fredag är det ingen vanlig dag.. då fyller Max 11 år och Emma ska få sin lille bebis då.. det är vad jag tror iaf....en Pojk oxå bara så ni vet;););)
Sen fyller min svåger 40 år ... undra om han ska sluta ha åldersnojja efter det..*S*

På tisdag ska jag skriva in mig på Viktväktarna igen... för vilken gång i ordningen det vet jag inte.. men jag vet att det funkar iaf.. tänkte jag skulle blanda GI med Viktväktarna.. vet att det är idiotiskt att gå och betala för att väga sig men på något vis så behöver jag nån som håller koll på mig..
Det kommer bli veckorappotering här sen... kommer behöva allt stöd jag bara kan få.... så snälla sporra mig och skäll på mig om jag inte sköter mig...

Funderar på om jag ska ta och baka lite Bullar i morgon... det får man väl göra när man är hemma för vård av sjukt barn????
Julen är ju utstädad och all tvätt tvättad... något måste man ju bara hitta på... fast jag har ju kommit på att soffan är väldigt skön oxå..*L* eller kanske ska man ta och passa på och läsa lite... det har jag jue kommit ifrån helt....

Puss o Kram o gonatt....

1 kommentar:

Ankan sa...

klart du kan baka bullar men soffan & en god bok är oxå trevligt när vi tittar ut..*L*

Hur hårt ska vi sporra dej,,go annika go annika *L* Du kan om du vill & de vet du jue egentligen,,,samla all envishet här nu..
Kramen