tisdag 20 januari 2009

YES YES YES!!!!!

Här kommer veckorapporten... håll i er... MINUS 2,9 på en vecka.. inte illa va =)=)=)=)

Men det retar mig lite att det inte va 3 jämt.. hade jag hoppat över middagen så hade det varit 3 och då hade jag fått guldstjärna, va fånig man är men man blir aldrig för gammal för lite belöning... ;)

Nu tar vi nya tag till nästa Tisdag... då lär det inte va så mycket men jag kommer va glad så länge det är minus... 0.5 är väl normalt men jag vill mer...

Gisses va detta sporrade mig... är jätteglad..

Kramilikram till er och tack för allt stöd jag får...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Va du är duktig ! Jag hänger på snart ! Kram Emma

Anonym sa...

Så himla duktig du e!! Blir så glad för din skull, fortsätt kämpa på nu! Bara två kilo till Sälen. KRAM Tina

Anonym sa...

Grattis gumman som jag sa igår du är duktig /R

Pia sa...

Wow! Suveränt! Den bästa peppningen man kan få är minus på vågen.. Kram Lillasyster

Anonym sa...

Strong jobbat :o)

Ankan sa...

Du e duktig tycker jag..kramen

Pernilla sa...

tycker du är skit duktig det vill jag med vara/P.Karlberg